Κυριακή 11 Μαΐου 2014

ΓΙΟΡΤΗ ΜΗΤΕΡΑΣ

Ξημέρωσε μέρα γιορτής  για τις μανούλες όλου του κόσμου.

Χρόνια μας πολλά!
Να είναι καλά τα παιδάκια μας!

Να είμαστε καλά για να αντέχουμε όσα δύσκολα κι αν βρεθούν στο δρόμο μας.
Σήμερα μέρα χαράς λοιπόν θέλω να σκεφτώ μόνο  θετικά.Ο καιρός σε αντίθεση με το χθεσινό μου φτιάχνει το κέφι και επειδή η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται...όλα θα πάνε καλά!Είναι Κυριακή αλλά δεν έχει χωριό σήμερα γιατί η δικιά μου μαμά είναι ταξίδι.

Καλά να περνάς μαμά! !!Χρόνια σου πολλά !!!

   5:00 το πρωί σήμερα είχαμε εγερτήριο γιατί το παλικάρι μας συμμετέχει στους αγώνες "ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ".Δεν ξέχασε όμως να μου ευχηθεί με το δικό του τρόπο.Με μια όμορφη καρτούλα που  φτιάξανε στο σχολείο.Να΄ναι καλά και όλες οι δασκάλες που δεν αφήνουν αυτή τη γιορτή να περάσει απαρατήρητη.
   Όλη αυτή τη βδομάδα επικράτησε στο διαδίκτυο πανωλεθρία.Άρθρα για την καλύτερη μαμά του κόσμου ,αφιερώματα ,παρουσιάσεις ,κατασκευές, κάρτες και δώρα  για τη σούπερ μαμά.Ε!Και σαν μέση Ελληνίδα μαμά κι εγώ έριξα μια ματιά...  -ανάσα δεν πήρα-   αφού τελείωσα δεν μπορούσα παρά να κάνω την αυτοκριτική μου.
  Εντάξει όπως όλες τις μαμάδες έτσι  και εγώ κάνω το καλύτερο δυνατό για τα παιδιά μου.Τα αγαπάω και τα φροντίζω.Τι γνώμη όμως έχουν τα παιδιά μου για τη μαμά τους ;Αντέχω να την ακούσω;
    Εκτός από την αγκαλιά, το φιλάκι και το χρόνια πολλά μαμά που θα μου δώσουν  ξέρω περίπου και τα λόγια που δεν λέγονται.Είναι κάπως έτσι:
"Μαμά μου είσαι καλή ,αλλά οι μαμάδες των φίλων μας είναι καλύτερες γιατί τους αφήνουν να βγαίνουν έξω πιο συχνά και να κάθονται μέχρι αργά το βράδυ  -το πρωί-.
Το πρωί δεν θέλω να λες σαράντα φορές "Ξύπνα" είναι σπαστικό.Αφού έτσι κι αλλιώς ξυπνάω.Αν γινόταν να σταματήσει η μουρμούρα "μαζέψτε τα ρούχα  σας,φτιάξτε το δωμάτιό σας  και μη μου αφήνετε την κουζίνα άνω κάτω" ,θα ήσουν λίγο καλύτερη.
 Ακόμα καλύτερη θα γινόσουν αν δεν μας μίλαγες καθόλου για το διάβασμα και το σχολείο.Α!Και κάτι ακόμα .Θα ήσουν σούπερ αν το μενού έλεγε πιο συχνά κεφτεδάκια με πατάτες τηγανητές,μακαρόνια  -ας είναι και παστίτσιο-   σάντουιτς,πίτσες και κρέπες από έξω. "
   Γελάτε ;....Τώρα θα πείτε :
-Ναι μαμά .Εσύ όλα τα ξέρεις ,μέχρι και αυτά που σκεφτόμαστε.
Ναι με κάποιο μαγικό τρόπο  η κάθε μαμά γνωρίζει τις σκέψεις των παιδιών της κατά προσέγγιση βέβαια.Η κάθε μια θέλει να προλάβει να μην πέσει ,να μη χτυπήσει  και να μην πονέσει το παιδάκι της  -λάθος βέβαια-  αλλά αυτή είναι η φύση της.Και μια που σαν μανούλα υποψιάζομαι αυτά που δε λέγονται, θα σας πω και για όσα θα συμβούν .
-Όπα! Και μελλοντολόγος η μαμά!
  Ξέρω πως μ΄αγαπάτε και παρά τις αρνητικές σκέψεις  όσο θα περνάει ο καιρός θα καταλαβαίνετε καλύτερα αυτήν την αγάπη.Όχι πιο πολύ ή πιο λίγο...αλλά διαφορετικά.
Ξέρω πως  η δική μου αγάπη όσο θα  περνάει ο καιρός θα πολλαπλασιάζεται και δεν θα έχει τέρμα .
Θα γράψω και κάτι για τον μικρό γιατί συνέχεια με ρωτάει .
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ  ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΝΩ!!!!

Άντε τώρα  μανούλες του κόσμου  σας αφήνω να χαρείτε τη γιορτή γιατί έχω να  μαγειρέψω -και στις γιορτές πεινάνε -  και να σιδερώσω ένα βουνό "αγάπη".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου