Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ


   Όταν αυτό που ζω έχει γρήγορους ρυθμούς και πολλές απαιτήσεις...όταν αυτά που νιώθω είναι περίπλοκα και όταν αυτά που μου λέει η καρδιά μου βρίσκονται σε διαρκή σύγκρουση με αυτά που λέει η λογική μου, η μοναδική   μου διέξοδος  και αχτίδα σωτηρίας μου είναι η φυγή από την πραγματικότητα.Τα ταξίδια του μυαλού  στον δικό μου παραμυθένιο κόσμο με βοηθάνε να κρατώ τις ισορροπίες μου.
   Σ΄αυτόν τον κόσμο μπορώ μερικές φορές να δώσω σάρκα και οστά  με πολύ απλά  πράγματα ,όπως με ένα πινέλο και λίγες μπογιές, ας πούμε.Έτσι στήνω το σκηνικό στο δικό μου έργο,με λίγη  φαντασία,με μισό φλυτζανάκι του τσαγιού  μαγική χρυσόσκονη,με ένα κουταλάκι του γλυκού θετική διάθεση,μερικές σταγόνες χαμόγελα και όσο σηκώνει χρόνο -προσέξτε όχι ελεύθερο, αλλά διαθέσιμο, έχει σημασία-.

  Απαραίτητα εργαλεία τα πινέλα όλων των ειδών και μεγεθών.Με αυτά σβήνεις αυτά που σου ασχημαίνουν τη ζωή,φρεσκάρεις τα ξεφτισμένα σου όνειρα,ανακατεύεις τα πρέπει με  τα μη και φτιάχνεις  ένα ωραίο θέλω.Απλώνεις τα συναισθήματά σου σε όποιον καμβά σου κάνει κέφι,χαράζεις τη δική σου πορεία προς όποια κατεύθυνση γουστάρεις,σχηματίζεις ό,τι δεν μπορείς να πεις με λέξεις και τέλος  με καβαλιέρο το πινέλο χορεύεις το χορό που αποζητάνε οι αισθήσεις σου και όχι το χορό που μπήκες και πρέπει να χορέψεις.
     Με  αυτήν τη συνταγή και με αυτά τα εργαλεία μπορώ να ονειρεύομαι με ανοιχτά τα μάτια.Δεν είναι υπέροχο!Και το καλύτερο;Θα μείνει όμως μεταξύ μας!Έχω κάποιες υπερδυνάμεις με τις οποίες μπορώ να σας αφήσω να πάρετε μια γεύση από ένα ταξίδι μου και να γίνει ταξίδι μας.Για να ξεκινήσει το μόνο που θα χρειαστούμε είναι μια γερή δόση από χειροκρότημα.
   Οι δικοί μου ψηλοί ήρωες είναι  μαθητές της έκτης με αυθορμητισμό,κέφι,ζωντάνια,εύθυμη διάθεση και ομαδικό πνεύμα.Οι δικοί μου ήρωες είναι και ψηλοί και δυνατοί γι΄αυτό διώχνουν όλους τους φόβους που απόκτησα μεγαλώνοντας.Μαίρη,Μαρκέλα,Αριάδνη,Ανέστη,
Βασιλική,Χρήστο,
Κική,Μαρία,Άννα,Όλγα,Παναγιώτη,Ιωάννα,Δέσποινα,
Νικόλα,Χρήστο,Ευθύμη,Ελένη,Θεοφανία είστε οι δικοί μου ήρωές και γι΄αυτό....... ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

                   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου