Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΟΛΙΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

  Τα παραμυθάκια μου κυκλοφορούν και στο λαχανόκηπό μου.Πάρτε λοιπόν μια γεύση από τα κολοκυθολούλουδα της Τοσοδούλας.
Τη φασολιά του Τζακ.
Τη ντομάτα καμικάζι που ακόμα δεν κοκκίνησε...
Πάει χέρι χέρι με το αγγούρι ...μα θα τα κάνουνε σαλάτα!
Θα τους τακτοποιήσει η πιπεριά με τσαχπινιά και νοστιμιά.
Ορίστε και ο μαϊντανός που δε λείπει από τη μεσογειακή κουζίνα να χτυπάει παλαμάκια στων παραμυθιών τα σοκάκια.
Παραμύθι μύθι μύθι, το κουκί και το ρεβύθι...Αν δεν
 τ ΄ακούσω  κάθε βράδυ, δεν κοιμάμαι στο σκοτάδι.Μόνο έτσι αντέχω...μόνο έτσι συνεχίζω...

  Τα παραμύθια έχουν πάντα καλό τέλος.Γι ΄αυτό μου αρέσουν.Λίγη φαντασία είναι αρκετή για να ομορφύνει η παραγματικότητα.Πάω λοιπόν να ονειρευτώ ό,τι δεν τολμώ στον ξύπνιο μου.

                 Καλό βράδυ αγαπημένοι μου!!!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου