Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

ΛΕΒΑΝΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΜΥΡΙΣΕΙ

     Η λεβάντα είναι ένας όμορφος αρρωματικός θάμνος με εκπληκτικά άνθη στους βλαστούς της.Όταν τη πρωτογνώρισα με τρέλανε το χρώμα των φύλλων της,η μυρωδιά της,το σχήμα της.Την πολλαπλασίασα με μοσχεύατα που έπιασαν αμέσως και έτσι γέμισα κάθε γωνιά του κήπου μου με αυτήν.

    Πολλές είναι οι χρήσεις της λεβάντας.Εγώ θα σας δείξω έναν διαφορετικό τρόπο για να τη φυλάξετε στα ντουλάπια σας και να απομακρύνεται το σκόρο από τα ρούχα σας.Θα χρειαστείτε κορδέλες για να τυλίξετε τα ματσάκια της λεβάντας.Χρησιμοποιώ δεκαοχτώ μακριά κλαδάκια και σχηματίζω εννιά ζευγαράκια που τα δένω σφιχτά με την κορδέλα.

    Τσακίζω τα κλαδάκια έτσι ώστε να αγκαλιάσουν τα άνθη της.Αρχίζω το πλέξιμο με την κορδέλα  που πάει μια πάνω μια κάτω από τα ζευγάρια των κοτσανιών.Ελπίζω να είναι κατανοητό από τις φωτογραφίες.Στην αρχή το πλέξιμο είναι σφιχτό ,μετά χαλαρώνει λίγο και στο τέλος ξανασφίγγω για να βγει ένα ωραίο σχήμα.

    Η διαδικασία είναι το ηρεμιστικό μου γιατί απασχολώ τα χέρια μου δημιουργικά.Μπορεί να παίζει ρόλο και το άρρωμά της που σκορπά στο χώρο.Είναι χρήσιμο γιατί γεμίζω με αυτά τα ματσάκια της ντουλάπες και τα συρτάρια μου και  μπορείτε  να το χαρίσετε  σε αγαπημένους φίλους,ή να συμπληρώσει το δώρο, αντί για κορδελίτσα ή φιόγκο.
Ποιος δε θα εκτιμήσει ένα τέτοιο δώρο φτιαγμένο από τα χεράκια σας;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου