Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΕΙΜΩΝΑ!

   Πριν την αντίστροφη μέτρηση με τον ερχομό του Σαββατοκύριακου, άλλαξα το σκηνικό του σπιτιού.Πριν μπει ο  Χειμώνας και ο Δεκέμβρης σήκωσα μανίκια και από το βράδυ της Παρασκευής, χωρίς φόβο αιωρήθηκα στη σκάλα -δε λέω να βάλω μυαλό-  και κατέβασα κούτες, γιρλάντες και στολίδια και με βοηθούς τους τρεις σωματοφύλακές μου ,τα παιδιά μου φέραμε το σπίτι σε κατάσταση μετακόμισης.Σε αυτό είμαστε όλοι πολύ καλοί!

Η δουλειά συνεχίστηκε και ολοκληρώθηκε το Σάββατο,  με  το μυαλό να τρέχει στο σχολείο και στις εργασίες που πρέπει να μπουν σε μια σειρά. Δε μιλώ για τις υποχρεωτικές...αυτές πήρανε παράταση... μιλώ για τις καλλιτεχνικές,δημιουργικές και ονειροπόλες.Αχ!Ψυχή μου φαντασμένη............!
  Με αυτά και με εκείνα ξημέρωσε η Κυριακή χουχουλιάρικη αλλά μελαγχολική, υγρή και συννεφιασμένη.Με βρήκε αγκαλιά με το τζάκι, κλασικά με φόρμες, πουλόβερ και παντοφλίτσα να προσπαθώ να  βάλω σε μια τάξη σκέψεις θαμπές  και άτακτες.
  Από αυτή την ασφαλή  γωνιά του πλανήτη παρατηρώ το Χειμώνα να μπαίνει και πλάθω όνειρα πασπαλισμένα με χρωματιστή χρυσόσκονη, για το δικό μου ή το δικό σας παραμύθι.Καλημέρα Χειμώνα!Καλημέρα Φίλοι μου !
 

1 σχόλιο: