Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΜΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ


 Αφού η παράσταση με τον Τριγωνοψαρούλη πήγαινε καλά σήκωσα το τηλέφωνο και κάλεσα Κομοτηνή. "Ξαδέρφια αξίζει μια βόλτα στη Δράμα για αυτό το διαφορετικό ψαράκι" και η χαρά μου ήταν μεγάλη όταν επιτέλους η πρόσκλησή μου έγινε δεκτή!
   Το Σάββατο με περίμενε στο θέατρο... το σόι μου!!! Ήρθε και η μαμά μου να με καμαρώσει!Αγκαλιές, φιλιά, χαμόγελα, ενθουσιασμός!
  Έσβησαν τα φώτα, ζωντάνεψαν οι κούκλες και μαγεύτηκαν μικροί και μεγάλοι! Όταν τα ψαράκια απευθύνθηκαν ονομαστικά στη Χρυσάνθη,στη Στέλλα, στο Μαρίνο και την Αναστασία θα θελα να΄μουν από μια μεριά να δω τις ματάρες τους να μένουν ασάλευτες και την ανάσα τους να κόβεται. Μετά το τέλος πήγαν χωρίς εμένα στο σπίτι και εγώ, αφού τελειώσαμε και τη δεύτερη παράσταση  την έκανα με ελαφριά πηδηματάκια για  να χαρώ τη οικογενειακή μάζωξη!
Αφού έλυσα τις απορίες των μικρών και αφού ζούληξα μαγουλάκια, χεράκια, μπουτάκια, τα παιδιά μου χάρισαν τις ομορφότερες ζωγραφιές για τον Τριγωνοψαρούλη!
Αργά το βράδυ βγήκαν στρώματα και στρωσίδια και δυο δυο, τρεις τρεις, άλλοι πάνω, άλλοι κάτω βολευτήκαμε στο σπίτι που ξέρω πως χίλιους καλούς χωράει.Και το πρωί στην κουζίνα πρωινά,γάλατα και καφέδες...ένας γλυκός χαμός.Στην άκρη του σαλονιού έκανα χάζι τα παπούτσια που μας σεργιανούσαν σε όλα τα μεγέθη.

  Και αν είχα χρόνο θα ετοίμαζα ένα σενάριο με πρωταγωνιστές αυτά τα ίδια να  συζητούν μεταξύ τους και να λένε αλήθειες και παραμύθια για μια βόλτα στη Δράμα που δεν έχει θάλασσα αλλά έχει ψαράκια, όπου είναι Άνοιξη αλλά κάνει κρύο, που είναι πολλοί αλλά αγαπημένοι!

Τι ευχάριστη επίσκεψη στο σπίτι μας ! Να είναι γεμάτο! Αυτό μου δίνει χαρά ! Αυτά τα διαλείμματα κάνουν τη ζωή μας πιο όμορφη, μας γεμίζουν αναμνήσεις και τις μπαταρίες μας μέχρι την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε.Αλλά συνάντηση με το σόι χωρίς φαγοπότι γίνεται; Δε γίνεται!
Και επειδή εγώ ήμουν με βαρυφορτωμένο πρόγραμμα ανέλαβε η μαμά μου να με ελαφρύνει.Και φυσικά μεγαλούργησε στην κουζίνα της.Νοστιμιές νηστήσιμες στόλισαν το τραπέζι στο χωριό και όλη η παρέα μεταφέρθηκε εκεί.

   Ήταν μια Κυριακή γεμάτη!Αποχαιρέτησα τους αγαπημένους. Αποχαιρέτησα τον Τριγωνοψαρούλη και τους φίλους του ξεστήνοντας σκηνικά. Πετάχτηκα σε πρόβες για ένα άλλο παραμύθι. Με απήγαγαν στην κυριολεξία για ένα ποτό στα γρήγορα  που ήταν εκτός προγράμματος και γύρισα σπίτι. 
Για μια στιγμή μου φάνηκε άδειο, αλλά πέρασε η στιγμή και γέμισε το πλάνο των ματιών μου με τις δικές μου αγαπημένες φατσούλες.Τα παιδιά μου! Η ζωή μου! Η χαρά μου!
Είναι υπέροχο να περνάς το Σαββατοκύριακο με τους αγαπημένους σου!
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου