Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

ΑΣ ΠΑΙΞΟΥΜΕ

   Φέτος τεμπέλιασα και δεν έκανα  τσουρέκια αφού η μαμά μου είπε να μην κάνω. Την άκουσα ! Εξάλλου μάνα είναι κάτι παραπάνω ξέρει!
Μα σήμερα Μεγάλη Πέμπτη είχα όρεξη για παιχνίδια... σαν παιδί κι εγώ!Μπορεί ο καιρός να επιμένει να είναι χειμωνιάτικος αλλά οι κοτούλες μας άρχισαν να γεννούν πριν από ένα μήνα περίπου. Έτσι μαζεύτηκαν τα αυγουλάκια.
Είκοσι από αυτά τα ξεχώρισα και τα τύλιξα ένα ένα με διαφορετικά φυλλαράκια από τον κήπο και με κρεμμυδόφυλλα.Και τι επιτυχία! Δεν μου έσπασε κανένα! Τα σχέδια φυσικά εκπληκτικά όπως κάθε χρόνο από τότε που ώς νοικοκυρά βάφω τα αυγά μου με φυσικό τρόπο όπως κάνανε οι γιαγιάδες μας.
Στο μεταξύ φρόντισα από μέρες πριν να αδειάζω αυγά που χρησιμοποιούσα στην κουζίνα  αντί να τα σπάω. Δοκίμασα σε αυτά χρώματα ζαχαροπλαστικής και ενθουσιάστηκα.
Έστρωσα λοιπόν το τραπέζι με τα υλικά μου και άρχισα τα παιχνίδια μου. Πρώτα έκανα decoupage  με χαρτοπετσέτες και στόλισα την κοτούλα μου.
Σε κάποια κόλλησα χρυσόσκονη και τα έκανα πιο glamour.
Γέμισα με τα σκέτα το καλαθάκι του λαγού.
Επειδή όμως τα μωβ δεν μου πέτυχαν σαν χρώμα τα είδα αλλιώς.Τα πέρασα μια κορδελίτσα λαστιχωτή που είχα και για τσαχπινιά τους έβαλα και από μια χάντρα.
Ζωγράφισα το κλασικό μου τριανταφυλλάκι που πολύ μου αρέσει.
Στόλισα και τις πασχαλινές μου καρτούλες που φτιάξαμε και μας στείλανε .
Νομίζω πως αρκετά έπαιξα!
Ώρα να σας καληνυχτίσω φίλοι μου! 
Μεγάλη Παρασκευή ξημερώνει!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου