Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

ΨΗΦΙΔΩΤΟ




Είδα στο διαδίκτυο ένα ψηφιδωτό δαπέδου που μου έκανε κλικ και δεν έχασα ευκαιρία στις καλοκαιρινές διακοπές μου να κάνω ένα δοκιμαστικό. Εφοδιάστηκα λοιπόν με κόλλα πλακιδίων, μάζεψα πλακάκια διάφορα που είχαμε από την κατασκευή του σπιτιού , πήρα μια σπάτουλα και κουβαδάκια και με πρόχειρα ρούχα στην αυλή είπα να πειραματιστώ.


Ε! Λοιπόν δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο διασκεδαστικό θα ήταν .Με ένα σφυράκι ευχαριστήθηκα το σπάσιμο των πλακιδίων .Πολύ εκτονωτικό και ψυχοθεραπευτικό. Εντάξει με το σχέδιο καλά τα πάω, αλλά και η τοποθέτηση των κομματιών ήταν για μένα σαν ένα παιχνίδι αφού έμοιαζε με παζλ όπου προσπαθούσα να ταιριάσω το κατάλληλο κομμάτι στη σωστή θέση.


Η τελευταία πινελιά στην επιχείρηση ψηφιδωτό ήταν ο αρμός .Να γεμίζω τα κενά ανάμεσα στα πλακάκια και να μαζεύω χαιδεύοντας τα με απαλές κινήσεις και με βρεγμένο σφουγγάρι. Σαν την μανούλα που σκουπίζει δάκρυα μικρού παιδιού σε πρόσωπο με μουντζουρωμένα μάγουλα. Να τα σκουπίζεις για παρηγοριά γιατί έπεσε ή του πήραν το παιχνίδι και αυτό όλο να κλαίει και όλο να πασαλείβετε. Αυτό ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι. Η παρηγοριά …πολύ χάιδεμα έπεσε κι εγώ στα τέσσερα να τρίβω και να σκαλίζω, αλλά το κατάφερα.


Το ευχαριστήθηκα και σας το συστήνω ανεπιφύλακτα. Σε όσους από εσάς αρέσουν τα επιτραπέζια παιχνίδια και υπάρχουν κάποιοι που σας τη σπάνε αλλά οι καλοί σας τρόποι δε σας επιτρέπουν να φερθείτε με αγένεια…. Βγάλτε το άχτι σας πάνω στα πλακάκια και θα με θυμηθείτε!!!




Βέβαια και το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό .Μου άρεσε που από τα σπασμένα βγήκε ένα ωραίο αισθητικό αποτέλεσμα. Αν όμως μέχρι του χρόνου καλύψω την υπόλοιπη αυλή μάλλον αυτό θα είναι σημάδι πως δεν πάνε καλά τα νεύρα μου …

Καλημέρα φίλοι μου δημιουργικά και χαμογελαστά!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου