Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

ΤΙ ΝΑ ΚΟΨΩ;ΤΙ;



Έχω να γράψω διατριβή
«Η σύγχρονη Ελληνίδα μητέρα τι εστί;»
Πώς τα φέρνω από δω πώς τα πάω από κει…
δε μου φτάνει βρε παιδιά
το εικοσιτετράωρο είναι μια σταλιά
Ε! Να κόψω κάτι από τα πολλά,
αλλιώς δεν τη βγάζω τη χρονιά.
Έλα μου όμως, ποιος θα μου πει;
Τι να κόψω και να αφήσω τι;
Τα του νοικοκυριού να κόψω;
Γίνεται;…. Δεν γίνεται!
Θα με γράψουν και οι εφημερίδες:
«μάνα άφησε τα παιδιά της νηστικά
και τα μάζεψαν από τα φαστφουντάδικα!» 


-Να κόψω το θέατρο μου λέει μια φωνούλα.
-Έλα μωρέ ένα ρολάκι τόσο δα,
μια ατάκα την μαθαίνεις στην καθισιά.
-Να κάνω ανάθεση τα σκηνικά;
-Φέτος που έχεις έμπνευση για φωτορυθμικά;
-Μήπως να βγω από τις κούκλες;
-Μπα εκεί τα πράγματα είναι χαλαρά!
-Στο σωματείο έδωσα λόγο, δεν τον παίρνω πίσω .
-Μήπως να κόψεις από τα Δημοτικά;
-Είναι παιδιά πού να τα αφήσω;
Λίγα τους δίνω παίρνω πολλά
Αχ! Τι να κόψω; Τι να αφήσω;
Ήρθαν στην πλάτη μου
πάρα πολλά! 


-Κράτα μητέρα το βιβλίο,
-Βγάλε μου μάνα τα χειμερινά.
-Θα με πετάξεις ως το ωδείο;
Πιάνο, μπαλέτο και γαλλικά;
Γυναίκα τρέξε να δεις !!!
Θα μου φύγει το κουμπί…
Έχεις κλωστή σε χρώμα πορτοκαλί;
Και μην ξεχάσεις να ρίξεις τροφή 

στις κότες που ΄ναι στην αυλή
Τα ρόδια πέφτουν, κάνε γλυκό
Μάζεψε τα φύλλα από το γκαζόν
Τι να αφήσω πέστε μου τι
Να κόψω τη γυμναστική;
Που είναι τροφή για το κορμί;
Μήπως να κόψω κι άλλον ύπνο;
Θα ονειρεύομαι στον ξύπνιο!
Έχω να διαβάσω και φυσική ,
Αξίες ,συναισθήματα …
Είναι πολλά! 


Νομίζω πως το βρήκα
Θα κόψω την ποίηση τελικά!
Μου πήρε ώρα και δε με βγάζει πουθενά.
Μια από τα ίδια, ελπίδα καμιά!
Σηκώνω μανίκια και τρέχω φωτιά,
όλα να τα προλάβω …..

Καλημέρα παιδιά!

1 σχόλιο: