Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2015

ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΔΕ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΠΙΑ...


  Ο καιρός είναι υπέροχος για Δεκέμβριος! Το σπίτι φόρεσε τα γιορτινά του! Με την ευκαιρία της αργίας της Αγίας Βαρβάρας χαλαρώσαμε.Το τζάκι ανάβει, τα παιδιά μου είναι τριγύρω μου, όλα μου είναι καλά ... κι όμως κάτι δεν είναι. Κάτι λείπει που μου φέρνει λύπη.

 Και η Βαρβάρα ήρθε πακέτο από τη μανούλα.


Και καραβάκι έφτιαξα με οικολογικά υλικά για την παραμονή της Αγίας Βαρβάρας.


Και το παλικάρι μας ήρθε από τους κολυμβητικούς αγώνες φορτωμένος με τρία χρυσά...μα και πάλι κάτι λείπει...
Με τρώει κάτι μέσα μου...Πάω πάντα τρέχοντας...Έχασα το θάρρος μου, αυτό που με βαραίνει να διώξω...Και ό,τι ονειρεύομαι πού να το ακουμπήσω να μην πονέσει; Τι κι αν δε μου μιλάς πια... 
Να η καρδιά μου...Πάρτην.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου