Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

Μεταξύ σχολείου, θεάτρου και φροντιστηρίου και με όλα τα λοιπά που συμπληρώνουν τη κατά τα άλλα συνηθισμένη ζωή μου προσπαθώ να τηρώ τα έθιμα και τις παραδόσεις του τόπου μου.Αφού έβαλα τα παιδιά να αυτοσχεδιάσουν με την αλατοζύμη και να κάνουν τη δική τους Σαρακοστή συνεργατικά, κράτησα στα χέρια μου την υπόλοιπη και όσο την έπλαθα και τη ζουλούσα (ενημερωτικά είναι μια πολύ χαλαρωτική άσκηση) την έβαλα κάτω και σχημάτισα τη δική μου.
Σιγομουρμουρίζοντας το
 Η κυρά Σαρακοστή 
που είναι έθιμο παλιό 
οι γιαγιάδες μας τη φτιάχναν
με αλεύρι και νερό
Για στολίδι της φορούσαν 
στο κεφάλι της σταυρό
μα το στόμα της ξεχνούσαν 
γιατί νήστευε καιρό
και τις μέρες τις μετρούσαν 
με τα πόδια της τα εφτά 
κόβαν ένα τη βδομάδα 
μέχρι να ρθει η Πασχαλιά.

Καλή Σαρακοστή φίλοι μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου