Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

ΧΙΟΝΑΤΗ (ΓΛΥΚΟ)

  Γλυκό που παραπέμπει σε παραμύθι σας έχω! Αμ! Πώς ; Καιρό είχαμε να βρεθούμε είπα να σας καλοπιάσω. Ένα "παραμυθένιο γλυκό" που το είχα στο σημειωματάριο από τη μαμά της φίλης μου της Ειρήνης, την κυρία Γεωργία. Ένα γλυκό που κάνει βουτιά σε σοκολατένιο σιρόπι και μετά λιάζεται απλωμένο σε τριμμένο ινδοκάρυδο!
Τα υλικά για το γλυκό είναι:
4 αυγά
350 ml. σπορέλαιο
350 ml. γάλα
550 γρ. ζάχαρη
700 γρ. αλεύρι
1 μπέκιν
3 βανίλιες
Ψήνουμε στους 200 βαθμούς περίπου 45-50 λεπτά Εγώ πάντα ελέγχω με την οδοντογλυφίδα γιατί το ψήσιμο από φούρνο σε φούρνο διαφέρει.
Αφού ψηθεί και κρυώσει λιγάκι το κόβουμε σε κομμάτια. Προσπάθησα να τα δώσω σχήμα κωνικό, όπως τα είχα δει να πωλούνται σε ένα φούρνο αλλά δεν τα κατάφερα και τόσο καλά με όλα.
Τώρα το σιρόπι γίνεται αρκετό κα εμένα μου περίσσεψε.Εγώ θα σας δώσω τη συνταγή όπως την έχω αλλά θα αρκούσε νομίζω η μισή δόση της. Την επόμενη φορά θα το δοκιμάσω έτσι γιατί είναι κρίμα.
240 γρ.ζάχαρη
1200 ml
3 κουβερτούρες των 125 γρ.

   Η επόμενη κίνηση είναι: βουτάμε κάθε κομμάτι στο σιρόπι.Την επόμενη φορά θα πάρω το μαχαίρι και θα κόψω κάθετα ομοιόμορφα κομμάτια και θα αφήσω τις ιδέες που μου καρφώνονται για κωνικά, τριγωνικά και τραπέζια σχήματα!

Μετά το σιρόπι σε πιάτο με το ινδοκάρυδο. 400 γρ λέει η συνταγή.Κάνουμε τούμπες το γλυκό για να κολλήσει παντού .
Στη συνέχεια διάλεξα τα πιο πετυχημένα, τα στόλισα σε πιάτο με δαντέλα και σας κάνω φιγούρα!
Γλυκό μέσα βανίλια, έξω σοκολάτα και τελειωτική άσπρη επικάλυψη. Γλυκό των έντονων αντιθέσεων και αντιπαραθέσεων.

 Καλό Φθινόπωρο φίλοι μου!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου