Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ!!!

  
   Ότι δε με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατή; Δυνατή να σηκώσω ψηλά  τον Αχιλλέα να τον προλάβω πριν κουτουλήσει στο κεφάλι της Μαρίας;Δυνατή να λυγίσω το κλαδί του πλατανιού να πέσει η μπάλα που σκάλωσε. Δυνατή να ξεριζώσω ένα νήπιο από την αγκαλιά της μάνας του;Δυνατή να κάτσω κάτω από την μπάρα; Δυνατή να αγκαλιάσω με μιας και τους 20 μαθητές μου; ...


   Μα πού είναι η δύναμη σε κάθε σούρουπο της καρδιάς μου να  κρατάω κόντρα στο υποστύλωμά της; Πού είναι η δύναμη να λέω όχι στα ναι;Να σπάω τα δεσμά;Να αντιστέκομαι στα ήρεμα φεγγάρια, να παλεύω με τους βολεμένους δράκους...;
  Και αν χώθηκα στο δεντρόσπιτο 45 χρονών γυναίκα μαζί με τα παιδάκια μόλις άρχισε η ψιχάλα είναι όχι γιατί φοβήθηκα μη βραχούμε...μα για να κουρνιάσουμε 20 ψυχούλες κάτω από τη στέγη του μικρού σπιτιού και να γίνουμε ήρωες κάποιου φανταστικού παραμυθιού από αυτά που αρχίζουν και τελειώνουν κάθε μέρα στο σχολειό μας.Όταν απλώσαμε τα χεράκια μας να μαζέψουμε λίγο  βροχή και ο Ευάγγελος μου΄
δειξε τη σφιχτή φούχτα του και μου είπε "κυρία εγώ την έπιασα τη βροχή" ένιωσα πολύ ευλογημένη για τη δουλειά που κάνω, για αυτό που είμαι. 
  

   Μπορεί να φοβάμαι τις συνέπειες μα δε δειλιάζω να τις υποστώ. Μπορεί να είμαι γυναίκα μα τολμώ να ρισκάρω περισσότερο από πολλούς άντρες μαζί! Μπορεί να κάνω λάθη αλλά ποτέ δεν τα απαρνιέμαι. Μπορεί να λατρεύω τα παραμύθια αλλά εξοργίζομαι  όταν πάνε να  με παραμυθιάσουνε.  Μπορεί να ονειρεύομαι και στον ξύπνιο μου , αλλά ότι πόθησα πολύ το έκανα πραγματικότητα στη ζωή μου.
   

 

1 σχόλιο: