Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

ΣΤΟΛΗ ΓΑΪΔΑΡΟΥ

   Χριστουγεννιάτικα ντύθηκε το σπίτι, δέντρα και στολίδια κατέβηκαν από το πατάρι και ξεσκονίστηκαν.Μέσα από το σχολείο και μαζί με τα παιδιά έχουμε την ευκαιρία να κινούμαστε σε ρυθμούς γιορτινούς.Το ταξίδι στη μαγεία των Χριστουγέννων είναι μοναδικό και κάθε χρονιά έχει διαφορετική γεύση γιατί οι παιδικές φατσούλες είναι διαφορετικές.Γιατί τίποτα στο νηπιαγωγείο δεν είναι ίδιο κάθε χρονιά.Ευτυχώς για εμάς ακόμα στην προσχολική εκπαίδευση δεν υπάρχει ούτε ύλη ούτε βιβλία που θα πρέπει πιστά να ακολουθήσουμε.Και όσο και αν είναι δύσκολο για μερικούς να το χωνέψουν είναι καινοτόμο για τα δεδομένα της χώρας μας όπως έχουν διαμορφωθεί τα πράγματα στην εκπαίδευση σήμερα.Το νηπιαγωγείο και όσα υπέροχα συντελούνται κατά τη διάρκειά του είναι ότι πιο όμορφο έχει να θυμάται ένα παιδί από τη σχολική του ηλικία.Και εγώ είμαι πολύ τυχερή γιατί κάνω την καλύτερη δουλειά στον κόσμο!!!...Μετά τον Άη Βασίλη.

  Εκεί που όλοι
 καταπιάνονται με σχετικά θέματα
 ... μα αγγέλους , μα ξωτικά, 
αστεράκια , δεντράκια,
καμπανούλες και γλυκά
 μια σκέψη μου έχει καρφωθεί στο μυαλό
πώς θα κάνω γάιδαρο σωστό.
Είναι κρίμα και άδικο
στην αγορά βρίσκεις φτερά 
κέρατα για ταράνδους 
αφτιά για ξωτικά
ότι μπορείς να φανταστείς 
χριστουγεννιάτικο μπορείς να το βρεις 
έτοιμο και να βολευτείς .
Σας ρωτώ φίλοι καλοί 
δεν είναι πρέπον και σωστό 
Γαϊδάρου στολή να υπάρχει
αφού στο σπίτι του 
γεννήθηκε ο Χριστός
αυτός με την ανάσα του 
πρόσφερε ζεστασιά
και με  τα δικά του άχυρα 
στήθηκε το κρεβάτι του
για να κάνει όνειρα γλυκά;

Αχ! Γαϊδαράκο σε υποτιμούν
το όνομά σου λένε 
και  άλλες σκέψεις τους έρχονται στο νου.
Τη γνώμη τους θέλω να αλλάξω
Δεν είναι κακός ο ρόλος του γαιδάρου
Το ψάχνω και το μελετώ.
Σίγουρα έχει μεγάλα αφτιά.
Είναι γκρίζος 
τον θέλω χαριτωμένο
έχει ουρά μπορεί και λίγο
 χαίτη ανάμεσα στα αφτιά.
Βρίσκω ύφασμα φθηνό 
μανούλα με γνώσεις ραπτικής αναζητώ
Μα πώς τα καταφέρνω απορώ
και βρέθηκα στο σπίτι
με τα υλικά χωρίς πατρόν.

Ξετρυπώνω τη ραπτομηχανή
και ας μην είναι σίγκερ
δεν με απασχολεί
Κόβω με το ψαλίδι 
στα κουτουρού
που θα πάει για ένα ίσιο γαζί 
 δε χρειάζεται να είσαι και Γκουρού
Μια του κλέφτη δυο και τρεις 
έχουμε και αποτυχίες μη θαρρείς
πως όλα μας έρχονται στη ζωή καλά.
την κλωστή μασούσε 
και το ύφασμα τραβούσε.
Με πείσμα γαϊδουρινό
και την πίεση των ημερών 
έβγαλα κλωστή βελόνα 
και πολυυυυύ υπομονή
 έραψα στολή γαϊδάρου
χειροποίητη...όχι στο πι και φι.
Αυτήν σας παρουσιάζω 
φίλοι μου καλοί
μπορεί κάποτε να χρειαστεί 
στολή γαϊδάρου 
από κάποιον σας να φορεθεί.

Την καμαρώνω και τη θαυμάζω
πώς τα κατάφερα απορώ
καθώς την ανάρτηση ετοιμάζω
μια σκέψη μου καρφώνεται στο λεπτό
Πως τίποτα δεν είναι τυχαίο 
σε τούτη τη ζωή 
πώς μου βγήκε ποίημα ωραίο
τσακ μπαμ σε μια στιγμή
για έναν μικρό και ταπεινό
γαϊδράκο που βρέθηκε στη φάτνη
μια νύχτα μαγική.
Και συλλογιέμαι και αναρωτιέμαι
γιατί Μαρία μου τόση επιμονή;
Και η απάντηση που έρχεται είναι αυτή
Στην ομάδα τη κουκλοθεατρική
μου δώσανε ρόλο πρωταγωνιστικό
κούκλα να κάνω με γαϊδάρου φωνή 
 γιατί λέει έχω το παρουσιαστικό
Μαζί με τη γίδα που αν και  πονηρή 
 θέλει να με ξεκάνει 
και τη θέση μου να πάρει η χαζή. 
Δε σκέφτηκε καλά...
Γάιδαρος σαμαρωμένος
φορτωμένος ο καημένος
μέρα νύχτα να δουλεύω 
και όλα να τα υπομένω.
Για αυτό και πάλι θα το πω
όλα για κάποιο λόγο 
συμβαίνουν στον κόσμο αυτό
Γαϊδάρου στολή σας παρουσιάζω; 
για το ρόλο σταθμό στην καριέρα μου 
σας προετοιμάζω
Γαϊδάρου υπομονή φοράω κάθε μέρα
τα δύσκολα της ζωής μου να βγάλω πέρα!

"Άτιμη ζωή "γονατίζω και απαγγέλω
που άλλους τους κάνεις 
να περνούν ζωή και κότα
και άλλους τους έχεις 
να κάνουν τη βαριά δουλειά
να ψάχνουν ψύλλους στα άχυρα
και βελόνα μες τα χόρτα...

  

 

 
 
 

 
 

1 σχόλιο:

  1. Γιατί Μαρία μου τόση επιμονή;
    Μήπως και γιατί
    τούτη τη στιγμή,
    πολλά "γαϊδουράκια" ,με ανθρώπινη μορφή,
    κυκλοφορούν αναμεσά μας
    κι αδικούν -αλήθεια είναι- πολύ
    το άκακο και ταπεινό ετούτο ζώο
    με την πολλή υπομονή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή