Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

BERLINA




Καθώς οι μέρες είναι μεγαλύτερες ο χρόνος μοιάζει να έχει διευρυνθεί. Είπαμε το καλοκαίρι όλα διαδραματίζονται σε αργή κίνηση. Έχω πολύ χρόνο στη διάθεσή μου να πειραματιστώ και να δοκιμαστώ σε καινούριες συνταγές! Μια από αυτές είναι οι γερμανικοί γεμιστοί λουκουμάδες . 



Berlina

Τη συνταγή τη βρήκα στο διαδίκτυο και σήκωσα μανίκια . 



Διαλύω 40 γρ φρέσκια μαγιά σε μισό λίτρο χλιαρό γάλα.

Σε άλλο σκεύος ανακατεύω με μίξερ 50 γρ. βούτυρο,80 γρ. ζάχαρη ,2 βανίλιες ,έναν κρόκο αυγού , 1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι. Ενώνω τα υλικά και ζυμώνω με αλεύρι λίγο λιγότερο από 1 κιλό. Το αφήνω το ζυμαράκι μου να ξεκουραστεί. 


Μετά ανοίγω φύλλο με ένα ποτήρι βγάζω στρογγυλά πιτάκια που αφού τα αραδιάσω στη σειρά ξεκινάω το τηγάνι. 

Αφού ολοκληρώσω με το κορνέ και από τα πλαϊνά του λουκουμά γεμίζω με μαρμελάδα .Ξεκίνησα που λέτε για πρωινό ενώ όλοι κοιμόταν βαθιά και με πρόλαβαν στο γέμισμα .


 Σφαγή έγινε δεν μπορώ να σας το περιγράψω. Έμεινα με το κορνέ στο χέρι και με μαρμελάδες παντού πασαλειμμένα. Τρία τα παιδάκια μου και ένα φιλοξενούμενο στέκονταν πάνω από το κεφάλι μου και περίμεναν .

Ε! Και τι έχει να γίνει άμα πέσει πείνα;;;;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου